پنجاه سال عبادت

مرجع وصیت نامه و دست نوشته شهدا

وصیت نامه شهید صلاح محمد غندور

بسم ‏اللَّه الرحمن ‏الرحیم

“ولتجدن اشد الناس عداوه للذین آمنوا الیهود والذین اشرکوا”

صدق‏ اللَّه العلى ‏العظیم.

همانا سخت‏ترین مردم را نسبت به اهل ایمان، یهود و مشرکین مى‏یابى.

من، صلاح محمد غندور معروف به ملاک، از خداوند مى‏خواهم که‏ مرا به دیدار حضرت سید الشهداء اباعبداللَّه الحسین ‏علیه السلام موفق گرداند. آن‏ امام بزرگوارى که همه‏ ى احرار و آزادگان را آموخت که چگونه انتقام خود را از ستمکاران بگیرند.

به امید خداوند متعال، لحظاتى بعد از قرائت این کلمات، خداوند را در حالى که سرافراز و مفتخر مى‏باشم، و انتقام گیرنده‏ى دینم و همه‏ ى شهدایى که در این مسیر بر من سبقت گرفته‏اند، مى‏باشم، ملاقات خواهم کرد.

زمانى بیش نخواهد گذشت که من براى گرفتن انتقام تمامى شهداى مظلوم و مستضعفین، فرزندان “جبل عامل” و فرزندان مقاومت در فلسطین اشغالى، به پا خواهم خاست و به زودى انتقام تمامى شکنجه‏شدگان در نوار اشغالى جنوب را خواهم گرفت.

به زودى و در صورت توفیق الهى، مجاهدى از مجاهدان مقاومت اسلامى خواهم بود. مقاومت بزرگى که نه هواپیماهاى دشمن و نه تانک‏هاى آن‏ها توانست آن را به ترس از صهیونیسم وادار سازد. نه همه‏ى اسلحه‏ هایى که داشتند و نه تمام کمک‏ها و پشتیبانى‏هایى که از طرف دولت‏هاى کفر به آن‏ها مى‏شود، خواهد توانست دشمنان را به مقصودشان برساند.

دیدارِ الهى آینده‏ ام، درسى جدید خواهد بود. درسى کربلایى که مایه‏ ى فخر و مباهات مسلمانان خواهد بود و آتش وزر و وبالى براى این دشمن متکبر که هیبت و جلالش قبلاً به دست برادران مجاهد مسلمان شکسته شده، خواهد بود. دشمنى که هیمنه ‏اش به دست شهدایى چون «احمد قصیر»، «حرعاملى»، «ابوزینب»، «هیثم دبوق» و «شیخ اسعدبرّو» و تمامى شهدایى که در عملیات‏هاى شهادت‏ طلبانه و عملیات‏هاى رزمى، با دشمن متجاوز جنگیدند، شکسته شد.

برادران مجاهدم!

یقین بدانید که ما به طور حتم پیروز خواهیم بود و در این شکى نیست؛ البته تا وقتى که براى خدا کار کنیم و خداشناس باشیم؛ چرا که خداوند به وعده‏اش وفا مى‏کند و بندگانش را یارى خواهد کرد. بدون شک مومنین را عزت خواهد بخشید و کافرین را ذلیل خواهد کرد و ذلت کافران به دست شما خواهد بود.

اى قهرمانان مقاومت اسلامى؛ اى فرزندان على و حسین‏علیه السلام و اى فرزندان امام خمینى، اى فرزندان رهبرمان آیت‏اللَّه خامنه‏اى و اى فرزندان شهید سید عباس موسوى و شیخ راغب حرب! بجنگید؛ چرا که جهاد شما به امید خداوند، جهادى است که زمینه‏ساز دولت صاحب‏العصر و الزمان(عج) خواهد بود.

و این جهاد باید استمرار پیدا کند تا این‏که هدفِ وعده داده شده در تحقق کامل رضاى الهى و رسیدن به وعده‏ى الهى، محقق شود.

انا للَّه و اناالیه راجعون

والسلام علیکم و رحمه‏اللَّه و برکاته.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *